- Witajcie wielmożne wysłanniczki domów Selkie! - Starszy, bogato odziany tryton ukłonił się głęboko. - Jestem majordomusem jego królewskiej mości. To zaszczyt móc powitać was w naszych skromnych koralowcach. Nieczęsto miewamy gości z zimnych wód północy. Mam nadzieję, że podróż minęła wam spokojnie?

 - W miarę. - Odparła Selkie płynąca z tyłu. - Wskaż nam drogę do komnat, chcemy się przygotować przed spotkaniem z waszym władcą.

 - Czy to prawda, że niedaleko spłynął z powierzchni okręt? - Wyrwało się najmłodszej z przybyłych.

 - Owszem i to nie byle jaki. Najprawdziwszy galeon! - Odrzekł z dumą majordomus. - Nasi żołnierze przynieśli z wraku wiele niezwykłych skarbów. Czy będziecie zainteresowane braniem udziału w eksploracji szczątków? 

 - Ciociu, - ożywiła się młoda Selkie - a wiesz, że oni trzymają tu też powierzchniowych? Dlaczego my nie mamy żadnego?

 - Najpierw obowiązki dziecko. Królowa nie wysłała nas taki szmat wody, żebyśmy zajmowały się maskotkami.

 - Poza tym - dodała milcząca dotąd Selkie - nie godzi się trzymać powierzchniowych. To okrutne.

 - Jesteśmy zmęczone już twoimi poglądami, moja droga. Jak tak dalej pójdzie, to jeszcze uznamy te zwierzęta za równe nam.

 

 

Tytuł: U Władcy Wód

Autorzy: Aleksandra "Selva" Wdowiak, Wojciech "Woltus" Kłos

Prowadzący: Aleksandra "Selva" Wdowiak, Wojciech "Woltus" Kłos

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: W połowie drogi między action, a chamber larpem.

Konwencja: Fantasy, Rzeczywistość alternatywna

Czas trwania: 3h

Liczba uczestników: 20-25

 

Opis

Larp wciągnie graczy głęboko poniżej tafli morskiej wody, gdzie wcielą się w role podmorskich stworzeń, bądź ludzi zdanych na ich łaskę. Pośród mikro i makropolityki, łagodzenia i zaostrzania sporów oraz poszukiwań wiedzy, skarbów i miłości poruszone zostaną pytania o istotę człowieczeństwa oraz moralność. Ale najpierw zadrzyj głowę ku górze. Widzisz tańczące bąbelki? A ile Tobie zostało jeszcze powietrza?

 

Strój

Gracz będzie należał do jednej z trzech grup, do której będzie musiał dopasować swój strój, by być rozpoznawanym. 
Dworacy - niebieskości, zielenie, motywy fauny i flory morskiej, malunki na ciele, elementy strojów ludzkich z epok poniżej XVIII w.
Selkie - brązy, beże, szarości, ozdoby naturalne, koniecznie skóry, futra, w roli mile widziane kobiety.
Ludzie - strój dowolny z epok poniżej XVIII w., drobne naleciałości stylu wodnego, ciało niepomalowane.
 
Wszystkie stroje muszą być przygotowane na możliwość zmoczenia, jakoż że gra odbywać się będzie na brzegu jeziora oraz na jego płyciźnie.
 
Mile widziana umiejętność pływania czy nurkowania, lecz w żadnym wypadku nie wymagana.
 
Przed grą odbędą się OBOWIĄZKOWE warsztaty gdzie gracze zapoznają się z uniwersum i postaciami swoimi oraz innych graczy. Przedstawiona zostanie również obowiązująca mechanika. Warsztaty odbywać się będą z pewnym wyprzedzeniem w stosunku do gry. Podczas samej rozgrywki korzystanie z kart postaci będzie utrudnione.

 

+