Hardkon 2013


Aby ułatwić Wam dojazd przygotowaliśmy dwa formularze. Jeden dla osób szukających kogoś na wspólna podróż samochodem,

oraz drugi dla osób, które trzeba będzie odebrać z Bytowa lub okolic.

Radzimy je wypełnić, znacznie ułatwi nam to prace, a wam dotarcie na konwent.

Zapisy są publiczne i każdy może przejrzeć aktualnie zapisane osoby tutaj oraz tutaj.

Jeśli macie jakieś wątpliwości w kwestii dojazdu piszcie na mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Najprostszą opcją dojazdu na Alaskę (nie licząc podróży samochodem) wydaję się droga przez Gdańsk, jednak decydując się na to często nadłożymy drogi. Nieźle skomunikowana jest największa miejscowość w okolicy Gliśna: Bytów. Najwięcej autobusów jeździ do niego z Gdańska, da się też do niego dojechać PKS-em m.in. z Bielska Białej, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdyni, Kalisza, Katowic, Kielc, Kołobrzegu, Koszalina, Krakowa, Łodzi, Ostrowca Świętokrzyskiego, Piotrkowa Trybunalskiego, Płocka, Poznania, Słupska, Torunia, Ustki, Warszawy, Włocławka, Wrocławia, czy Zakopanego. Żeby nie było zbyt łatwo, część zaczyna jeździć od okresu wakacji szkolnych, czyli od... 29 czerwca, co często oznacza poniedziałek 1 lipca. Więcej informacji tutaj (uwaga,są to wyjazdy z bytowa, ale skoro autobus jedzie w jedną stronę to również pewnie robi to i w drugą) oraz tutaj (przyjazdy).


By dotrzeć z Gdańska, lub Gdyni do Bytowa polecamy zajrzeć i zapisać się do dwóch grup na facebooku, dla osób podróżujących na tych trasach.

Pierwsza Z Gdańska Do Bytowa

Druga mniej liczna Z Gdyni Do Bytowa

 

Z Bytowa będzie jeździł nasz specjalny konwentowy bus (opłata za przejazd to ok. 10zł od osoby), musimy jednak wiedzieć wcześniej ile osób i o której będziemy musieli odebrać. Służy do tego ten, wspomniany zresztą wcześniej formularz. Część wymienionych powyżej autobusów zatrzymuje się po drodze w Lipnicy, skąd łatwo odebrać konwentowiczów samochodem.

 

W razie czego, miejscowościami najbliżej Gliśna, do których jeżdżą autobusy, są Lipnica i Tuchomie. Od biedy można dojść z Lipnicy na piechotę (7km), ale na pewno będzie można znaleźć kogoś kto nas przywiezie na Alaskę. Całkiem często jeżdżą do nich autobusy z Bytowa (w piątek do godziny 16:30 jeżdżą co 15-60 min, niestety kolejny jest dopiero o 21:46) Bezpośrednio do Tuchomia można dostać się z Gdańska. Autobusy wyjeżdżają o 14:45 i 20:00 w piątek, a w sobotę o 14:35.

 

Do Tuchomia jeździ też sporo autobusów z Miastka, do którego też jest kilka ciekawych połączeń.
Dla fanów PKS-u jest trasa z Jeleniej Góry przez Poznań. Podróż rozpoczyna się 8:50, o 19:00 jesteśmy w Miastku, musimy poczekać do 21 na autobus do Tuchomia, by już o godzinie 22 być zaledwie 7 km. od Gliśna! Jak widzimy, w ten prosty sposób udało nam się oddalić irracjonalne zarzuty, że Gliśno Wielkie jest źle skomunikowaną wsią.

 

Do Miastka można też się dostać z Koszalina (7:30, 11:15, 11:45, 15:30, 18:20, 19:50). Podróż zajmuje około 90 minut.

Przez Miastko jeździ też wiele autobusów ze Słupska, dodatkowo przez Miastko jeżdżą pociągi między Szczecinkiem a Słupskiem. Warto więc poszukać połączeń PKP do Miastka. Istnieje na przykład doskonałe połączenie rozpoczynające się w Lublinie o godzinie 5:46. O 8:46 przesiadamy się w Warszawie Wschodniej na pociąg do Poznania, w którym przesiadamy się na pociąg do Szczecinka o 12:22. Ze Szczecinka dzielą nas już tylko kilometry do Miastka do którego przyjeżdżamy o 17:29, by już o 21:06 złapać autobus do Tuchomia. Dodatkowym atutem tego połączenia jest to, że zdecydowali się na nie również autorzy tegorocznej gry głównej, dzięki czemu możecie mieć doborowe towarzystwo przez te cudowne 16 godzin podróży. Z Lublina można też dojechać do Bytowa z jedną przesiadką w Toruniu, który można zwiedzić podczas 3 godzinnego czekania na PKS, jednak kto by chciał spędzić marne 9 godzin w pociągu i autobusie, kiedy alternatywa jest tak wspaniała.

 

Żądnych niespodzianek nie ma jeśli chodzi o Wrocław: jest komunikacyjną pustynią. Bezpośredni autobus do Bytowa rusza dopiero 1 lipca. Za to w piątek można pojechać TLK o 7:02 do Bydgoszczy i przesiąść się w autobus do Bytowa o 12:45. Przed 16 będziemy na miejscu i łatwo złapiemy autobusy to Tuchomia. Można też pojechać TLK do poznania o 13:15, tam przesiąść się w autobus do Bytowa i przed 22 być w Lipnicy. Cóż, zachciało się mieszkać na śląskiej wsi to cierpcie.

 

Warto na koniec przypomnieć dwie strony służące do wyszukiwania połączeń:

 

http://rozklad-pkp.pl/ oraz http://www.e-podroznik.pl/

 

Formularz nr 1

Wyniki formularza nr 1

Formularz nr 2

Wyniki formularza nr 2

wersja Beta

Uwaga Twórcy Programu! Bardzo prosimy twórców programu o uwagi dotyczące proponowanych terminów odsłon ich gier. Na uwagi do programu czekamy do niedzieli, 9 czerwca.

Uwaga Uczestnicy Festiwalu! Program konwentu ma charakter ramowy. Różne czynniki (wśród nich głównie pogoda) mogą spowodować zmiany w programie. Odradzamy przyjazdy jednodniowe na konkretny punkt programu. Informacje na naszej stronie internetowej nie będą aktualizowane w trakcie trwania konwentu. Przyjeżdżając na część konwentu, musicie być świadomi możliwości zaistnienia zmian programowych.


Piątek, 28 czerwca

12:00 otwarcie akredytacji na Festiwal
12:00 otwarcie zapisów na Grę Konwentową "Asasyn"
16:00 blok jeepform
21:00 oficjalne otwarcie Festiwalu Larpowego HARDKON 13
22:00 Who's line is it anyway?
          blok jeepform

Sobota, 29 czerwca

rano
larp "Amaurosis"
larp "Tortuga

popołudniu
larp "Metoda profesora Kamihary'
warsztaty wprowadzające do larpa "The Game"
warsztaty wprowadzające do gry jeepform "Pierwszorzędni Strażnicy Pokoju"

wieczorem
larp "Poker Night"
larp "Dymitriada"

Niedziela, 30 czerwca
00:01 start Gry Konwentowej "Asasyn"

rano
larp "All my loving"
larp "Ciało"
larp "Enklawa"

popołudniu
larp "Dzień Odmieńców"
warsztaty wprowadzające do larpa "The Game"

wieczorem
larp "Przedszkole"
larp "Szkoła"
jeepform "Pierwszorzędni Strażnicy Pokoju"

Poniedziałek, 1 lipca

rano
larp "Eksperyment"
larp "Historia rycerska"

popołudniu
larp "The Game"

wieczorem
larp "The Game"

Wtorek, 2 lipca

rano
larp "The Game"

popołudniu
larp "Pojednanie"
larp "Na polanie"

wieczorem
larp "Przebudzenie arktycznej grozy"
larp "Sodoma & Gomora Show"
potańcówka celtycka

Środa, 3 lipca

rano
larp "Projekt Ajax"
larp "Burdel"
jeepform "Matki"

popołudniu
larp "Zapomniana magia"

wieczorem
larp "Niech gwiazdy będą w porządku"
larp "Creed of ruin"

Czwartek, 4 lipca

rano
"reruns", czyli ponowne odsłony festiwalowych larpów, na które było zbyt liczne grono chętnych

popołudniu
"reruns", czyli ponowne odsłony festiwalowych larpów, na które było zbyt liczne grono chętnych

20:00 Gra Główna "Koszmarne Gąszczu Kołysanki", Akt I

Piątek, 5 lipca

06:00 zakończenie I Aktu Gry Głównej

popołudniu
"reruns", czyli ponowne odsłony festiwalowych larpów, na które było zbyt liczne grono chętnych

20:00 Gra Główna "Koszmarne Gąszczu Kołysanki", Akt II


Sobota, 6 lipca

06:00 zakończenie Gry Głównej "Koszmarne Gąszczu Kołysanki"
14:00 podsumowanie Gry Głównej
16:00 sesja fotograficzna i zdjęcia do trailera Gry Głównej na Hardkon 2014
          sesja fotograficzna i zdjęcia do larpa Oppidum
19:00 oficjalne zakończenie Festiwalu Larpowego Hardkon 2013

wieczorem
larp-niespodzianka "Jeśli nadejdzie Jutro"
pożegnalna impreza w stylistyce larpa-niespodzianki "Jeśli nadejdzie Jutro"

Niedziela, 7 lipca

12:00 zdanie kluczy do domków

przez cały dzień
pakowanie, uściski, pożegnania, snucie planów na przyszłość, wyjazdy, wymarsze.

Szkoła...

Najlepsze lata mojego życia!!!

Boże, jak ja nienawidziłam tego miejsca...

Miło wspominam ten czas. Szczególnie po latach te beztroskie dni często wracają do mnie we wspomnieniach.

Może nie było tak źle... Czasem można było zaszaleć. A szkolne biwaki... Zresztą sam wiesz...

Mogłem zostać pisarzem albo chociaż wykładowcą na uniwerku, nawet praca w ZOO była by lepsza niż praca w szkole.

Co ja bym dała, za to, żeby móc cofnąć się w czasie, i żeby wrócić do szkoły!!!

Tytuł: Szkoła
Autor: Karolina
Prowadzący: Karolina
Kontakt z prowadzącym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Świat: Świat współczesny
Czas gry: 3h
Ilość graczy: 20 - 30 osób
Strój: szkolny, według własnego odczucia mniej lub bardziej formalny

Opis:

Kochani,

Na zakończenie dzisiejszych zajęć przypominam, że po lekcjach spotykamy się w sali 102 na "Wieczornych poetów rozmowach". Będzie to pierwszy z wielu, mam nadzieję, wieczorków poetyckich w naszej szkole. Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych. Pamiętajcie, że są to zajęcia nieobowiązkowe, ale udział w nich na pewno zaplusuje.
No, nie zatrzymuje was dłużej. Do zobaczenia wieczorem!

Narzucony porządek. Harmonia zmieniająca się w Rutynę. Zniekształcony światopogląd. Wolność, która staję się złudzeniem.

Tak obecnie wygląda nasz świat. A mawiają że czasy mroku i ślepoty już minęły, że teraz krążą już tylko o nich legendy. Legendy które mówią o czasach strasznych i brutalnych lecz też o czasach magii, tej prawdziwej i potężnej a nie tej pokazywanej co miesiąc na cześć wielmożnych. Choć historie te są zakazane to i tak nadal krążą wśród ludzi. Walkę im wypowiedział zakon Paladynów którzy w dość krwawy sposób karzą za łamanie przepisów.Wprawdzie ostatnimi czasy pomagają bardzo sumiennie zwalczać plagę która się ostatnio pojawiła. Chorzy mówią że są w stanie przesuwać przedmioty, manipulować naturą a jeszcze inni że potrafią czytać czyjeś myśli. Jednocześnie brzmi ciekawie oraz groźnie, strachu do tego wszystkiego dodaje świadomość że nikt jeszcze nie wrócił z lecznicy od Paladynów...

Nikt tak na prawdę nie wie dlaczego Zakon broni lub raczej narzuca swe przekonania w tak brutalny sposób. Niestety są u władzy nieprzerwanie od paruset lat i nikt ani nic nie jest wstanie tego przerwać. Jedyną Pozytywną rzeczą są Jarmarki organizowane co miesiąc na ich cześć. W ten jeden dzień w miesiącu stają się odrobinę milsi i czasem nawet coś do picia się dla nas znajdzie. Cieszę się, że to już za niedługo.

Tytuł: Zapomniana Magia
Autor: Bątorek Paweł
Prowadzący: Bątorek Paweł
Kontakt z prowadzącym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Świat: Fantasy
Czas gry: 4h
Ilość graczy: 30-50
Strój: Stroje mniej więcej końcówka średniowiecza (XIV-XV wiek)

Opis:

Druga Era naszej pięknej krainy. Era rządzona przez zakon Paladynów, Niewzruszonych stróżów prawa niemających litości do legend z lat wcześniejszych. Walczą z wiatrakami próbując do końca pozbyć się informacji na temat magii. Działają nie tylko siłą lecz również propagandą. Co miesiąc na Jarmarkach na ich cześć, prezentują że magia to tylko wymysł głupich a tak na prawdę są to zmyślne sztuczki.

Każdy z nas wie coś o magii, jednak każdy z nas wie coś innego, często sprzecznego.

Strach nie pozwala zadawać pytań jednak ktoś w końcu musi się przełamać.

*** Protokół leczenia ***
*** Pacjent 046B ***

1. Pacjent 046B trafił do kliniki za poleceniem doktora J. M. Jego objawy wskazywały na niepokojące stany lękowe i derealizację.
2. Pacjent 046B został skierowany na wstępną obserwację na oddziale schorzeń lekkich.
3. W trakcie leczenia stan pacjenta 046B zaczął się pogarszać. Prócz objawów o podłożu schizofrenicznym u pacjenta 046B zaobserwowano stopniowe ociemnienie zbliżone do onchocerkozy.
4. Objawy pacjenta 046B porównano z pozostałymi przypadkami pozostającymi pod jurysdykcją doktora J. M. Stwierdzono tożsamość ogółu objawów u wszystkich pacjentów w trakcie leczenia.
5. Podjęto decyzję o przeniesieniu pacjenta 046B na oddział zamknięty „Amaurosis”, by objąć go wyspecjalizowaną opieką medyczną i umożliwić jak najszybszy powrót do zdrowia.

Podpisano: Dr. Mgr. H. O.

Tytuł: Amaurosis
Autor: Weronika "Shilay" Walczyk
Prowadzący: Weronika "Shilay" Walczyk
Kontakt z prowadzącym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Świat: Świat współczesny
Czas gry: 2h
Ilość graczy: 8
Strój: Współczesny

Opis:

Gra, której uczestnicy nie stworzą niezapomnianej historii, nie uknują spisku, nie popiszą się warsztatem aktorskim. Zamiast tego, postaramy się dać im okazję zbadania ich reakcji na sytuacje, w jakich nie chcieliby się nigdy znaleźć oraz - być może - poznania lepiej samych siebie.


rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.
+