Hardkon 2012

Niniejszym otwieramy pierwszą serię zgłoszeń do larpa “Koszmarne Gąszczu Kołysanki”.  Chcielibyśmy zaprosić zainteresowanych graczy do współtworzenia tej wyjątkowej opowieści razem z nami.

Na tym etapie zgłoszenie do gry wiąże się z napisaniem historii, która zainspiruje nas do stworzenia Wam postaci, a niektórym z Was zapewni możliwość napisania jej wspólnie z nami. Nie bez przyczyny zaproszenie połączyliśmy z “Kołysanką o Księdze Baśni”. Chcielibyśmy, abyście opowiedzieli nam historie, które były zapisane na kartach tej przedziwnej księgi.

Przed przystąpieniem do dzieła zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi kołysankami opublikowanymi na stronie Hardkonu oraz krótkim wprowadzeniem do larpa. Pamiętajcie, że te opowiadania nie są wstępem do historii postaci, a jedynie inspiracją. Najlepsze z nich opublikujemy na stronie Hardkonu, a osoby, których baśnie chwycą nas za serce, zaprosimy do współtworzenia postaci.


Podpisany imieniem i nazwiskiem tekst powinien być napisany w formacie .doc i mieć nie więcej niż 3 strony.

Na prace czekamy do 15 lutego.

Wysyłajcie je mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wpisując “Koszmarne Gąszczu Kołysanki”.

Oczekujemy ich z niecierpliwością.

 

Kontakt telefoniczny w sprawie dojazdu to 516 837 725!

Do zobaczenia na miejscu!

 

 

... i zastnawiasz się co wziąć na Hardkon. No cóż.

Przypuszczamy (samemu patrząc nerwowo na zegarek), że na decyzje nie zostało ci za wiele czasu. Tak więc paczka szybkich porad.

1. Sprzęt teoretycznie oczywisty.


Pomijając zapas skarpet i bielizny, śpiwór, ciepły sweter (bo jednak jesteśmy w Polsce i jest lipiec, więc może być różnie) i podobne akcesoria pamiętajcie, że na pewno przyda wam się:
- spray na komary i robactwo (szybko robi się to towar deficytowy i staje się odpowiednikiem fajek w więzieniu);
- dobre buty do biegania po lesie;
- zestaw strojów do terenówek: nie powinny być szczególnie śliczne ani ulubione, weźcie je mając na uwadze, że mogą się podniszczyć albo ostro pobrudzić;
- podstawowa apteczka (będziemy coś ze sobą mieli, ale plaster czy woda utleniona to dobry pomysł, podobnie jak tabletki na alergie czy ze dwie aspiryny);
- latarka i baterie (nawet latem, wieczorami i nocą bywa ciemno - zwłaszcza gdy samo Ciemno oddalone jest tylko o parę kilometrów).

2. Sprzęt larpowy.


Jeśli macie stroje na larpy - po prostu je przywieźcie. Nawet jeśli nie zamierzacie ich ubrać, istnieje niepisana tradycja wymieniania się elementami strojów na poszczególne gry. Dzięki temu można po konwencie mieć foty w nadprogramowej ilości kreacji. Tak więc - przejrzyjcie program i weźcie, co uznacie za stosowne. Im więcej, tym lepiej.

3. Ogłoszenia specjalne:


SEN NOCY LETNIEJ - przywiezienie własnej karnawałowej maski (nie musi byc superelegancka, ale też niech nie będzie wycięta z serwetki w pociągu) znacząco zwiększa szanse na otrzymanie roli na larpa w pierwszej kolejności.

TYLKO MNIE KOCHAJ - masz czarne bojówki? czarną bluzę? strój ogólnie dark military i coś w tym stylu? weź dla siebie, albo dla kolegi, który chce zagrać w teamie strażników


CHAOS IN THE PRL - przypominamy o zabraniu białych ciuchów do farbowania na dzikie kolory, barwników do tkanin, starych lakierów do paznokci, złomu biżuteryjnego i innych rzeczy, wspomnianych w informacji o warsztatach strojów.

GDZIE DIABOŁ MÓWI DOBRANOC - dowolna ilość strojów wieśniaczych, jak również bezpieczna broń, klimatyczne gadżety i magiczne księgi - weźcie sprzęt ze sobą, nawet jeśli nie wypełniliście zgłoszenia na grę główną.


4. SZCZEGÓLNIE WAŻNE

Poczucie humoru. Dystans do świata. Pozytywne nastawienie. Otwartość. Radość i komponenty do dobrej zabawy.

Do zobaczenia! :)

Moi drodzy! Za tydzień o tej porze będziemy siedzieli na Alasce. Pomimo to, aby tam zasiąść. Trzeba się dostać. Jako odpowiedzialni organizatorzy zdajemy sobie sprawę z tego, że Alaska nie jest skomunikowana ze światem genialnie. A raczej - dostać się tam nie łatwo i wielu z Was biło w tym temacie niechlubne rekordy, będące kanwą doskonałych opowieści, głównie o PKP.

O ile nie przybywacie samochodem, podróż na Hardkon dzieli się na dwa etapy.

Step 1. Get to Bytów.


To jest ta łatwa część. Do miasta Bytów najłatwiej dostać się PKSem. Pociąg zajeżdża tam raz do roku, jedzie z Pucka z okazji jakiegoś kaszubskiego festiwalu, który akurat nie zgrywa się terminowo z naszym konwentem. Tak więc - pozostają Wam autobusy, które w największej obfitości odjeżdżają z:
- Gdyni;
- Gdańska;
- Słupska.
Do tych miejscowości najlepiej dostać się pociągiem, lub ekskluzywnie, samolotem. Można również w nich mieszkać, to też ułatwia sprawę. Godziny odjazdów najłatwiej wyczaić na portalu:

http://www.e-podroznik.pl

Na dworcu PKS w Bytowie, na dużej żółtej tablicy, można również wyczytać, że do Bytowa zajeżdżają bezpośrednie autobusy z:
- Poznania
- Warszawy przez Bydgoszcz;
- Zakopanego przez Łódź;
- oraz z Żywca przez Katowice i Konin.
Do spróbowania - nie bierzemy odpowiedzialności za te informacje, jako że nie udało nam się jej w 100% potwierdzić :)

Step 2. From Bytów with love...


... czyli co zrobić, żeby pokonać ostatnie kilkanaście kilometrów do Gliśna, przez Ciemno. Otóż - postanowiliśmy przygotować dla Was:

HARDBUS

Jeśli zbierzecie się ekipą, która przyjedzie w ilości min 8 osób - podstawiamy wam wynajętego busa, który dowiezie was:

w piątek, 29 czerwca

oraz

sobotę, 30 czerwca

z dworca PKS w Bytowie prosto na Hardkon. Opłata nie powinna wynieść więcej niż 5 do 8 zł (w zależności od tego, w jakim składzie przyjedziecie). Tak więc prosimy, na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

napiszcie nam do wtorku, 26 czerwca, o której i dla jakiej ekipy podstawić bus. Nawet jeśli będzie was mniej - postaramy się pospinać was w zgrabne zestawy logistyczne.
Informujemy Was jednocześnie, że niezależnie od stopnia pokrewieństwa i zaprzyjaźnienia, będzie szalenie trudno namówić nas, żeby podjeżdżać w trakcie konwentu po pojedyncze jednostki, które do środy nie ogarną i nie dadzą nam znać czym przyjeżdżają i kiedy.

Górnolotnie mówiąc - pomóżcie nam pomóc sobie :)

Dziś na stronie zagubiona od dawna nowość. Wydawało nam się, że ten artykuł jest od dawna opublikowany. Tymczasem, przy składaniu informatora okazało się, że.. no właśnie.
Że nam się tylko tak wydawało :)
Tak więc nadrabiamy. Oto do poczytania

MECHANIKA GRY GŁÓWNEJ


Tekst jest ważny, bystre oko wyłapie na pewno to, że każdy gracz, który wypełni na stronie internetowej

ZGŁOSZENIE POSTACI

otrzyma dodatkowe 15 Punktów Postaci do wydania na bonusowe Punkty Życia, Wytrzymałości czy na co jeszcze przyjdzie mu ochota.

Promocja jest ważna do 24 czerwca :)


rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.
+