... i zastnawiasz się co wziąć na Hardkon. No cóż.
Przypuszczamy (samemu patrząc nerwowo na zegarek), że na decyzje nie zostało ci za wiele czasu. Tak więc paczka szybkich porad.
1. Sprzęt teoretycznie oczywisty.
Pomijając zapas skarpet i bielizny, śpiwór, ciepły sweter (bo jednak jesteśmy w Polsce i jest lipiec, więc może być różnie) i podobne akcesoria pamiętajcie, że na pewno przyda wam się:
- spray na komary i robactwo (szybko robi się to towar deficytowy i staje się odpowiednikiem fajek w więzieniu);
- dobre buty do biegania po lesie;
- zestaw strojów do terenówek: nie powinny być szczególnie śliczne ani ulubione, weźcie je mając na uwadze, że mogą się podniszczyć albo ostro pobrudzić;
- podstawowa apteczka (będziemy coś ze sobą mieli, ale plaster czy woda utleniona to dobry pomysł, podobnie jak tabletki na alergie czy ze dwie aspiryny);
- latarka i baterie (nawet latem, wieczorami i nocą bywa ciemno - zwłaszcza gdy samo Ciemno oddalone jest tylko o parę kilometrów).
2. Sprzęt larpowy.
Jeśli macie stroje na larpy - po prostu je przywieźcie. Nawet jeśli nie zamierzacie ich ubrać, istnieje niepisana tradycja wymieniania się elementami strojów na poszczególne gry. Dzięki temu można po konwencie mieć foty w nadprogramowej ilości kreacji. Tak więc - przejrzyjcie program i weźcie, co uznacie za stosowne. Im więcej, tym lepiej.
3. Ogłoszenia specjalne:
SEN NOCY LETNIEJ - przywiezienie własnej karnawałowej maski (nie musi byc superelegancka, ale też niech nie będzie wycięta z serwetki w pociągu) znacząco zwiększa szanse na otrzymanie roli na larpa w pierwszej kolejności.
TYLKO MNIE KOCHAJ - masz czarne bojówki? czarną bluzę? strój ogólnie dark military i coś w tym stylu? weź dla siebie, albo dla kolegi, który chce zagrać w teamie strażników
CHAOS IN THE PRL - przypominamy o zabraniu białych ciuchów do farbowania na dzikie kolory, barwników do tkanin, starych lakierów do paznokci, złomu biżuteryjnego i innych rzeczy, wspomnianych w informacji o warsztatach strojów.
GDZIE DIABOŁ MÓWI DOBRANOC - dowolna ilość strojów wieśniaczych, jak również bezpieczna broń, klimatyczne gadżety i magiczne księgi - weźcie sprzęt ze sobą, nawet jeśli nie wypełniliście zgłoszenia na grę główną.
4. SZCZEGÓLNIE WAŻNE
Poczucie humoru. Dystans do świata. Pozytywne nastawienie. Otwartość. Radość i komponenty do dobrej zabawy.
Do zobaczenia! :)