Off we go!
Umiłowani,
niniejszym pakujemy się z drugim transportem szpejów (nie zabraliśmy się na raz oczywiście) i zmierzamy ponownie na Alaskę. Tym razem już na dłużej. Od jutra rana będzie czynny nasz numer dojazdowy:
+48 784 816 500
Pakujcie się, kończcie stroje, zróbcie zakupy, przypomnijcie sobie czego zapomnieliście, wsiadajcie na rowery, do samochodów, pociągów, autobusów czy czymkolwiek tam zmierzacie, przypomnijcie sobie jeszcze coś o czymś zapomnieliście i miejcie to właśnie tam gdzie trzeba.
Do zobaczenia!
czekamy :)
Świat the Game
Witajcie, czeka na Was ostatnia paczka informacji o the Game!
Świat i jego historia, polityka i Kapitol, społeczeństwo, miasta, geografia!
Zapraszamy na Hardkon! To już za dwa dni!
Program konwentu - pozostałe atrakcje
Nie samymi larpami człowiek żyje. Czasem dobrze jest na Konwencie oddać się jakiejś inne rozrywce. Przygotowaliśmy więc dla was kilka pozalarpowych atrakcji.
Games Room
Jednym ze sponsorów Hardkonu jest znana wszystkim firma Rebel.pl. Dzięki jej uprzejmości w przerwach pomiędzy grami będziecie mogli spędzać czas przy najlepszych karciankach i planszówkach na rynku. Znane i lubiane tytuły w dużej ilości. Jak co roku.
Znana z miłości do charakteryzacji Selva postanowiła wcielić się w rolę DJ'a i w jeden wieczór zaproponować beat nieco inny, niż ten, do którego przyzwyczajeni są bywalcy Hardkonu. Skoro w zeszłym roku odbyły się warsztaty tańca brzucha, wierzymy, że i potańcówka będzie cieszyła się powodzeniem. Przaśnie, z nutka magii i fantazji, no i do tego koedukacyjnie. Warto wziąć garnec miodu na tą okoliczność.
Who's line is it anyway
Punkt programu, którego na pewno nie trzeba reklamować. Istnieje teoria, która mówi, że Miragowi nic nie wychodzi tak dobrze, jak właśnie niniejsza adaptacja telewizyjnego show. Zdecydowanie najśmieszniejszy punkt programu na każdym konwencie, prowadzony z charyzmą, której mógłby pozazdrościć nie tylko pan vizir czy familiadowy mistrz sucharów. Kategoria musiz-to-chociaż-raz-zobaczyć.
Potańcówka celtycka to tak naprawdę wstęp i zajawka do imprezy, która odbędzie się na Kaszubach miesiąc po Hardkonie. Mowa o larpie Oppidum, w którym gracze przeniosą się w dzikie ostępu galijskiej Europy w czasach potęgi Cesarstwa Rzymskiego. Za projekt odpowiada Selva, wspierają je zaś trójmiejska grupa larpowa Insania. Plener fotograficzny to nie tylko pomysł na dobre materiały do sekcji "stroje w serwisie www, ale również zachęta do wzięcia udziału w imprezie (larp "Na polanie" też może mieć z tym coś wspólnego...).
Dzięki uprzejmości autorów Koszmarnych Gąszczu Kołysanek, którzy zajęli się tegoroczną grą główną, ekipa STG Funreal miała czas aby z odpowiednim wyprzedzeniem przygotować zarys gry głównej na rok 2014. Plenerem fotograficznym zamierzamy po raz pierwszy uchylić rąbka tajemnicy. Yes, the Truth is right here. Kiedy Grimuar karmił Was kołysankami, my też po cichu nad czymś pracowaliśmy...
To tyle, jeśli chodzi o pozalarpowe atrakcje na Hardkonie.
Tak, dobrze zauważyliście.
Nigdzie nie ma opisu gry konwentowej Asasyn.
To nie jest przypadek. Wszystkiego dowiecie się na miejscu, w sobotę, o 24:00.
Kołysanka o Czarnych Skrzydłach
Już w kolejny weekend widzimy się już na Przystanku Alaska!
Mamy nadzieję, że w ferworze przygotowywania strojów, rekwizytów, kończenia scenariuszy, pakowania, opracowywania tras dojazdu, czy w jakikolwiek sposób przygotowujecie się do wyjazdu na Hardkon, znajdziecie czas, aby przeczytać kolejną z kołysanek przesłanych w pierwszej turze zgłoszeń na Grę Główną. Autorem Kołysanki o Czarnych Skrzydłach (zbieżność nazw nie jest przypadkowa ;> ) jest Annika Olejarz.
Koszulki H13: edycja limitowana!
Jak co roku, przygotowaliśmy dla was konwentowe koszulki. Rok temu obowiązywał jeden wzór, natomiast do wyboru mieliście kilkanaście różnych kolorów i fasonów. W tym roku jest inaczej. Koszulki, podobnie jak niegdyś Ford T, można zakupić w każdym kolorze, pod warunkiem że jest to kolor czarny. W tym roku różnorodność zapewnią grafiki - oprócz oficjalnej koszulki konwentowej, możecie wybierać spośród 5 różnych wzorów, związanych z tegoroczną Grą Główną. Ale...
UWAGA!
Wzory z edycji limitowanej można zamawiać jedynie przez 48 godzin:
od południa w środę, 19 czerwca do południa w piątek, 21 czerwca.
Wydaje wam się, że to krótko? Przecież tyle samo spędzicie jako odmieńcy w Mateczniku, podczas Koszmarnych Gąszczu Kołysanek.
Cena 1 koszulki wynosi 25zł. Aby zamówić koszulkę, należy wypełnić
Wszystkie wzory w dużej rozdzielczości możecie obejrzeć TUTAJ. Czas-start.