Hardkon 2014

Nie chcę żyć w ciemności. Chcę żyć w świetle. Nie pragnę krzywdy Braci. Pragnę dobra wspólnoty. Wyrzekam się kajdan. Wybieram wolność od świata. Nie będę zatruwał Braci kłamstwem. Będę leczył ich prawdą. Jeżeli Ja będzie przeszkodą dla Mojego rozwoju, porzucę Siebie. Nie jestem tu z posłuszeństwa i służalczości. Nie jestem tu bo się zagubiłem. Nie jestem tu bo pożera Mnie ciekawość. Nie jestem tu by zdradzić. Jestem tu, ponieważ doprowadziła mnie w to miejsce moja wola i pragnienie prawdy. Dlatego przyrzekam szczerość Sobie, Braciom i Siostrom.

 

 

Tytuł: Wszystko dla N.

Autorzy: Mikołaj Wicher, Aleksander Tukaj

Prowadzący: Aleksander Tukaj, Mikołaj Wicher

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: Chamber larp

Konwencja: Świat współczesny

Czas trwania: 6h

Liczba uczestników: Warsztaty 12, gra 6

 

Opis

Bazujący na emocjach i tworzeniu opowieści larp o zmaganiu się z własną wiarą i wzajemnym zaufaniem. Będziecie podczas niego mogli wcielić się w role członków sekty, skupionej wokół postaci charyzmatycznego lidera. Inspiracją dla gry był film ""Sound of my voice"". Grę poprzedzają warsztaty podczas, których poznacie mechanikę, wczujecie się w klimat i będziecie mogli dopasować do siebie przygotowane postacie. A co najważniejsze, udowodnicie, kto z Was zasługuje na spotkanie z N.

 

Strój

Larp wymaga niegamistycznego podejścia oraz chęci przeżycia dobrej historii. Sugerujemy przybycie w jednolicie białych strojach codziennych.

 

Ważne informacje

Gra może budzić kontrowersje i wiązać się z trudnymi emocjami. Sfery w jakich mogą być one trudne to: seks, uczucia religijne, przemoc fizyczna i psychiczna.

1982 roku położona w Arktyce stacja badawcza Palmer Station uległa zniszczeniu, zaś los jej załogi pozostaje tajemnicą. Większość zginęła, części do tej pory nie odnaleziono. Niemal identyczne wydarzenia miały miejsce w znajdującej się nieopodal podobnej placówce Thule, która należała do Norwegów. Świat obiegły wtedy plotki o tajemniczej „Arktycznej psychozie” - umysłowemu schorzeniu, spowodowanemu przez noce i dnie polarne, monotonne krajobrazy i zbyt długie przebywanie w tym samym towarzystwie. Choroba ta miała powodować u ludzi gwałtowne wybuchy agresji, paranoję oraz omamy. Wszystko to ostatecznie doprowadziło do masakry, zakończonej zniszczeniem stacji. Po wszystkim przez wiele lat wojsko metr po metrze przeszukiwało szczątki bazy. Teren otoczono szczelnym kordonem żołnierzy. Nikt nie wie dlaczego. Przez te wszystkie lata Palmer Station obrosła podobnymi legendami jak Strefa 51. Plotki mówią, że w lodzie znaleziono statek obcych, bądź artefakty dawnych cywilizacji. Słyszano nawet głosy, że znaleziono tam tajemnicze piramidy. Na podstawie dziwnych plotek o kosmitach w 2011 roku nakręcono film pt „The Thing”, który miał opowiadać losy norweskiej stacji „Thule” - okazał się on jednak beznadziejny. Bardziej realne, choć wciąż mocno naciągane teorie mówiły o tajnym laboratorium, gdzie z dala od cywilizacji tworzono nowe rodzaje broni biologicznej. Kilka lat temu wojsko porzuciło te tereny. Placówka w 2013 roku została odbudowana, nazwano ją Palmer Station 2, na cześć poprzedniej stacji, która w tak tragicznych okolicznościach przestała istnieć. Teraz w roku 2014 pierwsi naukowcy ponownie zaczynają tam swoje badania.

 

 

Tytuł: Przebudzenie Arktycznej Grozy

Autorzy: Adam Kominek

Prowadzący: Adam Kominek

E-mail kontaktowy:

Forma: Chamber larp

Konwencja: Rzeczywistość alternatywna, Świat współczesny

Liczba uczestników: 12

Czas trwania: 4h

 

Opis

Zamysłem stojącym za tworzeniem tej gry było powtórzenie klimatu genialnego filmu „The Thing” z 1982 roku. Atmosfery pełnej braku zaufania, podejrzliwość graniczącej z psychozą i wypełzającej z każdego kąta niewysłowionej grozy.

 

Strój

brak

 

Ważne informacje

Przypominanie sobie filmu "The Thing" z 1982 roku raczej niewskazane. Szczególnie gdy ktoś do tej pory nie miał okazji go obejrzeć (osoby, które go nie widziały są mile widziane!) zaś film "The Thing" z 2011 polecam zobaczyć, gdyż jak mówi opis, jest on zwyczajnie częścią świata gry. 

Krystal Riversong ma zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowy seans, który odbędzie się w domu Państwa Turnbull. Jako medium światowej klasy, zapewniam Państwa, że nasze spotkanie będzie naprawdę niezwykłe. Tym bardziej, że przypada już setna rocznica tragicznej śmierci członków rodziny Turnbull. Wybrałam szczególne osoby: widzących, jak i niedowiarków. Wspólnie doświadczymy mocy świata, który istnieje tuż za cienką ścianą rzeczywistości. Takiej szansy nie należy odrzucać.

 


 

Tytuł: Seans

Autorzy: Sophie Melchior. Zaadaptowane przez Agnieszkę Hawryluk i Szymona Borutę

Prowadzący: Agnieszka Hawryluk, Szymon Boruta

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: Chamber larp

Konwencja: Świat współczesny

Liczba uczestników: 7 (4 mężczyzn, 3 kobiety)

Czas trwania: 4h

 

Opis

Larp ten to opowieść o wyjątkowym seansie spirytystycznym w opuszczonym domu. Znana medium zaprasza różnych gości by wspólnie spróbowali nawiązać kontakt z duchami rodziny Turnbull, która została zamordowana w tym miejscu dokładnie 100 late temu. ""Seans"" to historia o duchach i wierze w nadprzyrodzone zjawiska. Wspólnie zbudujemy kolejną opowieść i doświadczymy atmosfery niepokoju, tajemnic i siły ludzkich więzi.

 

Strój

Strój współczesny.

 

Ważne informacje

Larp przeznaczony jest głównie dla początkujących, ale nie oznacza to, że stare wygi nie będą się na nim źle bawić.

"Chłopak z biura, Ricky, nie potrafił zapamiętać czy zamawiałeś niebieskie czy czarne długopisy. Ale Ricky był bogiem przez 10 minut, kiedy wygrywał ze sprzedawcą z miejscowego sklepu spożywczego." Fight Club

 

 

Tytuł: Fight Night

Autorzy: Bartczak Łoboda Szymczak Wanicki

Prowadzący: Bartczak Łoboda Szymczak Wanicki

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: Action larp

Konwencja: Świat współczesny

Liczba uczestników: 60

Czas trwania: 3h

 

Opis

Zapraszamy na Fight Night – podziemną galę pełnokontaktowych walk. Tej nocy nic nie będzie udawane. Zobacz zawodników, którzy dla sławy i bogactwa zdecydowali się wejść na ring i udowodnić swoją odwagę. Poczuj emocje dopingując ich i obstawiając wynik swoimi pieniędzmi. Weź udział w niepowtarzalnym spektaklu pasji, determinacji i dumy. Fight Night jest larpem który stawia uczestników w roli widzów nielegalnych walk MMA. Możliwe jest wcielenie się w rolę osób związanych z ich organizacją (sędziów punktowych, promotorów poszczególnych zawodników, etc.), jednak większość uczestników będzie widzami, miłośnikami silnych wrażeń związanych z walkami i hazardem. Zarówno starcia zawodników, jak i zakłady, będą realizowane „na prawdę”. Dla Waszej rozrywki, kilku dzielnych zawodników stoczy na ringu prawdziwe pojedynki MMA. Zakłady przyjmowane będą, a nagrody wypłacane, w prawdziwych pieniądzach.

 

Strój

Bez szczególnych wymagań.

 

Ważne informacje

Wstęp na larpa dla uczestnika kosztuje 10 zł. Środki te jednak nie są przekazywane organizatorom – gracz dysponuje nimi, przeznaczając je na zakłady podczas larpa. Oczywiście, można postawić kwotę większą, niż tak określone minimum. System zakładów jest tak sporządzony, że 90% postawionych przez graczy środków wraca do uczestników jako wygrane. Pozostałe 10% przeznaczane jest na wypłaty dla zawodników. Fight Night jest więc prawdziwą okazją do wygrania, bądź zarobienia, pieniędzy na podziemnych walkach. Sposób zgłoszenia uczestnictwa w charakterze zawodnika jest niejawny.

A więc chcesz wziąć udział w Zawodach? Cóż, pozwól, że coś Ci opowiem…

Zawody to uświęcona tradycją dyscyplina sportu wywodząca się aż ze starożytności. Pierwotnie odbywały się one w stolicy Imperium, na Wielkiej Arenie. Cezar, najwyższy władca Imperium, rozsyłał wieści do wszystkich Książąt Okręgów. Każdy z nich wybierał dwójkę najznamienitszych wojowników, aby godnie reprezentowali swoją ojczyznę na Arenie. Zawsze tylko w jednym celu: wygrać na Zawodach.
Zwycięstwo w tym prestiżowym turnieju gwarantowało niezliczone korzyści dla całego Okręgu. Jednak najważniejszą rolą, jaką pełniły Zawody, było ustanowienie ich jedynym sposobem na prowadzenie walki zbrojnej pomiędzy Okręgami. Dosłownie nic innego nie miało takiego znaczenia, jak ten jeden fakt. Na czas Zawodów zawieszano akcje zbrojne, luzowano oddziały do domów lub koszar a broń magazynowano i cały ówczesny świat zamierał w oczekiwaniu na ogłoszenie zwycięzcy. 

 

… I co? Dalej chcesz wziąć udział w Zawodach? Taka odpowiedzialność i siła…


rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.
+