HARDKON Orgs' Den
Jesień 2015 – Wiosna 2016 (szczegółowe informacje – wrzesień 2015)
Kiedy przekazywaliśmy w ręce nowej ekipy konwent na Alasce, zdaliśmy sobie sprawę jak ogromną porcję wiedzy zgromadziliśmy przez kilka lat organizowania Hardkonu.
Jak na razie trafiła ona w ręce bardzo wąskiej grupy osób. Mamy jednak wrażenie, że przydałaby się ona znacznie liczniejszemu gronu.
Jednym z najbardziej irytujących aspektów naszego hobby (o czym trąbimy dookoła przy każdej okazji, acz chyba ciągle nie dość) jest bezustanne wyważenie otwartych już kiedyś (zazwyczaj ogromnym kosztem) drzwi. Chcemy z tym skończyć.
Z racji tego, że nasza ekipa w przyszłym roku organizuje drugą edycję Dreamhaven (Piotr Budzisz – główny organizator; Malwina Otto – program; Piotr Milewski – gra główna), postanowiliśmy pokazać jak wygląda organizowanie takiej imprezy od środka. Nasza inicjatywa prawdopodobnie przyjmie formę bloga i regularnych webinariów.
Podzielimy się z wami naszą wiedzą i doświadczeniem na temat zarządzania projektem, logistyki, konstruowania budżetu; sprzedamy też liczne tips&tricks na drobne ale ważne tematy poboczne. Pokażemy jak obsługiwać narzędzia do wspomagania pracy w zespole a także ujawnimy wam naszą sekretną bazę kontaktów do drukarni, hurtowni i dostawców larpowego i okołolarpowego sprzętu.
Chcemy pokazać wam jak pracujemy, oraz dowieść, że organizacja konwentu nie jest takim strasznym diabłem jak go malują.
Dlaczego to robimy?
Cóż. Zdanie „fani dla fanów” rozumiemy przede wszystkim jako dzielenie się wiedzą, a nie robienie rzeczy kiepsko, ale za darmo.
Szanujemy swój czas i pieniądze. Chcemy jeździć na dobrze zorganizowane imprezy.
Dzieląc się swoją wiedzą, mamy nadzieję że choć trochę pomożemy ich organizatorom.
Poniekąd we własnym interesie… :)
Dla kogo?
Dla wszystkich którzy organizują lub chcą zorganizować larp, konwent, lub inną imprezę larpową.