Zombie, gluty i pogorzelisko.
Chyba ostatnia paczka gier na Hardkon - ale za to jakże obfita!
Po pierwsze, kolejna odsłona najbardziej kultowej pomorskiej terenówki ostatnich lat, czyli
TRON WSZECHGLUTODZIERŻCY 4.0
Czy czarno-czerwona goblińska flaga załopocze zwycięsko nad zdobytym glutowiskiem?... Czy pomogą w tym...
Nowe jednostki! Nowe zdolności! Nowy ustrój! JESZCZE WIĘCEJ GLUUTAAA!
Po drugie, zombie lands revisited.
POLSKA NIE DLA ZOMBIE
Kontynuacja LARPa Duetu NN „O krok od zjedzenia”. ZOMBIE! Więcej Zombie! Do tego nowe narzędzie mechaniczne. To nie będzie zwykły papier-kamień-nożyce czy inne karty. W tej grze liczy się to jakie masz żelki i czy umiesz zdobyć nowe!
Po trzecie, listy, płaszcze i szpady.
RÓŻE POGORZELISKA
Monastyrowa drama prosto z Lublina od sprawdzonej firmy Grimuar. W rodzinnym majątku pod Sarfino spotyka się jego rodzina, przyjaciele z młodości, pogrzeb staje się skomplikowanym spotkaniem po latach, konfrontacją, miejscem intryg, pretekstem do rozliczenia się z przeszłością, okazją do odkrycia mrocznych tajemnic oraz polem walki o ogromny spadek.
Jutro kolejny update o LSL, tymczasem - miłej lektury!
Hardkon 12: Program konwentu
Panie i panowie! Dziś w nocy, jak było przepowiedziane, na naszej stronie internetowej pojawił się
Na stronie brakuje dosłownie kilku punktów programu, dosłanych przez szacownych Twórców, z zachowaniem tradycji i obyczaju - w ostatniej chwili.
Zatem komplet opisów jutro wieczór, tymczasem - już możecie układać sobie grafik atrakcji, które najbardziej trafiają w wasz gust. Szykujcie stroje, gadżety, biżuterię i dobre humory.
Już za cztery tygodnie widzimy się na miejscu :)
Poproszę Wiedźmina, 2 razy na miejscu.
Zastanawialiśmy się, czy przed gra główną nie przydałby się przypadkiem jakiś inny LARP w świecie Wiedźmina. Coś, co wprowadziłoby graczy w klimat, pozwoliło przypomnieć parę szczegółów związanych ze światem. Najwyraźniej nasze myśli rozlały się po astralnej płaszczyźnie w okolicach Trójmiasta, dosłyszeli je Marek i Grzegorz Bemke.
Tym sposobem, w programie konwentu pojawiły się gry
NARADA: OSTATECZNE ROZWIĄZANIE - Klasyczna gra z gatunku negocjacyjnych. W świecie wiedźmina, gdzie nic nie jest do końca czarne, ani białe (to samo tyczy się dobra i zła) taki scenariusz pasuje wyjątkowo dobrze.
Druga gra to JeepFrom
YAKUZA - Daleki wschód to temat rzadko poruszany na LARPach w kontekście innym, niż larpowych adaptacjach Legendy Pięciu Kręgów. Tym ciekawiej zapowiada się zaproponowana gra. Graczy uprasza się o namalowanie sobie tatuaży w smoki i węże wszędzie.
Możemy w tym pomóc :)
Dyskusje w katedrze
Chcieliśmy, aby Letnia Szkoła Larpowania stała się nie tylko zestawem warsztatów, ale miejscem wymiany wiedzy. Mało rzeczy służy temu lepiej niż dobrze moderowana dysputa. Dziś zapraszamy na dwa panele dyskusyjne, poruszające dość fundamentalne dla klasycznego larpowania sprawy:
MECHANIKA JAKO NARZĘDZIE MISTRZA GRY
(Obiecujemy, że służby ratunkowe będą w pobliżu)
oraz
(obiecaliśmy Jackowi, że powstrzymamy się od testów supertajnego projektu KDM, czyli najnowszego wariantu Kaszubskiego Deszczu Meteorytów)
Dodatkowo, publikujemy dziś zajawkę LARPa, który jak do tej pory wygrywa w kategorii "Kompatybilność ze stylistyką edycji 2012". Prosto z Wrocławia, LARP
INFORMACJE DODATKOWE.
1. Przewidzieliśmy, że pisanie artykułów do publikacji zajmie Wam więcej czasu niż Wam się wydawało. Przesuwamy więc termin nadsyłania tekstów do publikacji LSL na:
17 Czerwca 2012.
2. Wpłaty. Moi drodzy. Akredytacja jest ważna jeśli:
- wypełnicie i nadeślecie formularz zgłoszeniowy;
- wpłacicie w wymaganym terminie opłatę akredytacyjną.
W tej chwili mamy kilka ostatnich wolnych miejsc w domkach, tak więc o otrzymaniu miejsca, zadecyduje kolejność wpłat na konto. Ewentualne nadwyżki odeślemy, pomimo to radzimy - pospieszcie się. Ostatnie wolne miejsca w pakiecie domowym w tej chwili kosztują 190zł.
3. W niedzielę opublikujemy program konwentu. Jeśli chcecie więc zgłosić punkt programu - macie ostatnią szansę!
Bajki
Dzisiaj miło i bajkowo. Kolorowo, można powiedzieć. Dwie gry prowadzone przez duet Dzas / Mirage. Jedna premiera, jeden sprawdzony samograj, acz nie ograny do znudzenia wszędzie. Zachęcamy do przywiezienia klimatycznych strojów. Do podróży w krainy dzieciństwa. Swobodny trip jak spadanie. Można przebrać się za kota w butach, można za księżniczkę :)
Tak więc. W czerni i fioletach:
a w technikolorze, ze szczególnym uwzględnieniem świńskiego różu po trzykroć:
Zapraszamy