Zastanawialiśmy się, czy przed gra główną nie przydałby się przypadkiem jakiś inny LARP w świecie Wiedźmina. Coś, co wprowadziłoby graczy w klimat, pozwoliło przypomnieć parę szczegółów związanych ze światem. Najwyraźniej nasze myśli rozlały się po astralnej płaszczyźnie w okolicach Trójmiasta, dosłyszeli je Marek i Grzegorz Bemke.
Tym sposobem, w programie konwentu pojawiły się gry
NARADA: OSTATECZNE ROZWIĄZANIE - Klasyczna gra z gatunku negocjacyjnych. W świecie wiedźmina, gdzie nic nie jest do końca czarne, ani białe (to samo tyczy się dobra i zła) taki scenariusz pasuje wyjątkowo dobrze.
Druga gra to JeepFrom
YAKUZA - Daleki wschód to temat rzadko poruszany na LARPach w kontekście innym, niż larpowych adaptacjach Legendy Pięciu Kręgów. Tym ciekawiej zapowiada się zaproponowana gra. Graczy uprasza się o namalowanie sobie tatuaży w smoki i węże wszędzie.
Możemy w tym pomóc :)