W Krainie Snów od zawsze krążyły legendy o Wiecznie Śniącym. Niektóre mroczne, napawające lekiem, pełne najgorszych Koszmarów... inne opowiadające o wspaniałych czasach, pięknych i spełnionych Marzeniach. Nikt jednak nie spodziewał się, że w legendach tych tkwi ziarno prawdy. I nikt nie wiedział co może się zdarzyć, gdy to ziarno wykiełkuje... Zaczęło się dobrze, wręcz cudownie. Wiecznie Śniący obdarowywał swoim lękiem i radością kolejne Marzenia i Koszmary. Wszyscy czerpali z jego niekończącej się energii. Później zapanował chaos. Niektóre Marzenia i Koszmary rosły w siłę, podczas gdy inne niemal całkiem traciły moc. Energia Wiecznie Śniącego najwyraźniej przeznaczona była tylko dla wybranych, a ci wcale nie chcieli się nią dzielić. Odrzucając stare podziały, Ulubieńcy Śniącego zawarli cichy pakt , będą bronić swojej pozycji dopóki mogą i korzystać z energii, dopóki napływa. Przenieśli się do Grodu i wystawili najlepsze straże. Tymczasem dla innych mieszkańców zapanowały ciężkie czasy, pozbawieni dopływu energii, osłabli i pozostała im jedynie wegetacja. Część z nich poddała się, straciła nadzieję na poprawę swojego losu, ale byli też tacy którzy postanowili wziąć sprawy w swoje ręce. Przegrupowali się, zawarli nowe sojusze i oczekują odpowiedniego momentu, żeby zacząć działać. Wszelkie plany, chęci i działania w Krainie przerwała zapowiedź katastrofy. Drugi Śniący. Każdy Sen wie co to oznacza - jeśli do końca nocy nie pozostanie tylko jeden Śniący, Krainę czeka zagłada. Czy w tych ciężkich czasach Marzenia i Koszmary wspólnie stawią czoła trudnościom, czy raczej kierowane starymi i nowymi waśniami doprowadzą Krainę do wojny i zniszczenia?

 

 

Tytuł: Zdarzyło się we śnie

Autorzy: Cody Borstyn-Bajer" i "Sew Bajer-Borstyn

Prowadzący: Kaja Skorzyńska

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: Terenówka

Konwencja: Fantasy

Czas trwania: 4h

Liczba uczestników: ok. 22

 

Opis

W tym larpie wcielacie się w postaci snów- Marzeń lub Koszmarów. Akcja gry odbywać się będzie w Krainie Snów, miejscu, gdzie trafiają ludzie, kiedy śnią.

 

Strój

Stroje mile widziane.

Poniżej lista postaci, które można rezerwować, oraz przygotowywać do nich strój. 

 

Drapieżca – pierwotny Koszmar. Bestia w mroku, czerwone świecące ślepia wśród krzaków, ślady olbrzymich łap i pazurów na śniegu, wycie w środku nocy. Oto kim jesteś.

Pajęczyca- instynktowny Koszmar. Lęk, jad, lepka sieć, oczekiwanie na ofiarę. Oto kim jesteś.

Nauczyciel/nauczycielka- Koszmar. Przywoływanie do tablicy, drewniana linijka. Sadzanie w kozie. Szacunek, zasadniczość, nadmierna skrupulatność. Oto kim jesteś.

Strach na wróble- Koszmar. Nieznany kształt na opuszczonym polu. Szmaty powiewające na wietrze. Dziwne dźwięki wśród kukurydzy. Lęk i niepokój. Oto kim jesteś.

Zaraza- Koszmar. Odór śmierci, zgnilizna, ból i jątrzące rany. Oto kim jesteś.

Chciwość- Koszmar. Wszystko ma być twoje. Wszystko, wszystko, wszystko! Oto kim jesteś.

Frustracja- Koszmar. Zazdrość, pożądanie cudzego, niemoc, niechęć. Oto kim jesteś.

Afazja- Koszmar. Pomieszanie z poplątaniem, mniejsza wieża Babel. Nieporządek, chaos, nienawiść do porządku. Oto kim jesteś.

Śmierć- Koszmar. Pierwotny lęk. Śmierć. Kostucha. Koniec. Oto kim jesteś.

Kajdaniarz- Koszmar. Niewola, niemoc, ból- to cię cieszy, tym się napawasz. Nienawiść do wolności. Oto kim jesteś.

Budzik- Koszmar. Nienawidzisz spokoju i stagnacji. Trzeba działać, działać, działać! Budzisz wszystkich do życia i działania, niezależnie od tego że chcieliby jeszcze pospać. Oto kim jesteś.

Oficer NKWD- Koszmar. Subtelne zastraszenia, przesłuchiwanie świadków, rozbijanie wszelkich intryg, od czasu do czasu przyciśniecie kogoś mocniej… to właśnie lubisz. Oto kim jesteś.

Porywacz- Koszmar. Uwielbiasz kusić i zniewalać, zabierać Sny tylko dla siebie. Oto kim jesteś.

Uwodzicielka- Marzenie. Piękno, zmysłowość, marzenie każdego kto ukończył 15 lat. Gracja i kuszenie, oraz czerwone wino. Oto kim jesteś.

Szeryf- Marzenie. Prawo i porządek w jednej osobie. Obrońca uciśnionych, bohater i rewolwerowiec. Bystre oko i celny strzał. Złota gwiazda na piersi. Oto kim jesteś.

Makotka- Marzenie. Wielka przytulanka, pluszowe ciało. Ulubieniec dzieci. Najwierniejszy przyjaciel i obrońca. Ciepło i bezpieczeństwo. Oto kim jesteś.

Dobrobyt- Marzenie. Pieniądze, sława, miejsce w loży VIP-ów. Wszystko czego pragną śmiertelnicy. Oto kim jesteś.

Wrona- Marzenie. Przewodnik w nieznane, obrońca w podróży, towarzysz przygody. Mądrość wędrowców. Oto kim jesteś.

Superbohater/Sperbohaterka- Marzenie. Potęga sprawiedliwości, obrońca uciśnionych. Super-siła, nadludzka szybkość. Wszystko by bronić niewinnych. Oto kim jesteś.

Duch natury- Marzenie. Kwitnące kwiaty, obłoki na niebie, łąka skąpana w słońcu. Stary dębowy las, burza z piorunami. Oto kim jesteś.

Lokaj - Marzenie. Frak, dobre maniery i twarz pokerzysty. Niewidoczny pomocnik. Głos rozsądku. Oto kim jesteś.

Wrożka/Wróżek- Marzenie. Radość, fantazja, śmiech, dziecięce igraszki. Oto kim jesteś.

Głos boga- Marzenie. Prawość i moralność, obrońca Marzeń, wróg Koszmarów. Oto kim jesteś.

Mnich- Marzenie. Spokój, medytacja, równowaga, dobroć. Oto kim jesteś.

 


+