Anno Domini 1192

Wrzesień, Morze Śródziemne
Młody rycerz przymrużonymi oczyma patrzy na niknące już za horyzontem dachy i wieże Antiochii. Oślepiony przez zachodzące słońce odwraca wzrok i spogląda na swoich towarzyszy. Na twarzach dwóch mężnych rycerzy widzi wyryte przez piaski pustyni znużenie, a w ich wyblakłych oczach skrywane głęboko cierpienie. Wszyscy już dawno zwątpili w świętość tej wojny, a teraz w końcu mogą przestać się oszukiwać. Ich wyprawa się kończy. Lecz dla wielu już dawno się skończyła...

Październik, Wyspa Wight u południowego brzegu Anglii
Christian Carisbrooke, syn Lorda Wyspy Wight wrócił niedawno ze swoim orszakiem z Ziemi Świętej, gdzie służył królowi Ryszardowi na krucjacie. Z tej okazji na zamku Carisbrooke zorganizowane zostaje przyjęcie, na które przybywają wszystkie ważne na Wyspie Wight osoby. Jest to hrabstwo niewielkie, więc tego typu sytuacje są wyjątkowe. Zamieszanie wisi w powietrzu, zwłaszcza, że przybędą również goście spoza Wyspy. W tym samym czasie książę Jan przygotowuje w Anglii rebelię by zdetronizować swojego brata...

Ale mniejsza z tym. Świętujmy, bo jest ku temu powód!

 

 

Tytuł: Powrót

Autorzy: Piotr 'Klucznik' Chmielewski

Prowadzący: Piotr 'Klucznik' Chmielewski, Ola 'Selva' Wdowiak

E-mail kontaktowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma: Chamber larp

Konwencja: Parahistoryczny, Low-fantasy, Obyczajowy

Czas trwania: 4h + ok. 1h warsztatów

Liczba uczestników: 24

 

Opis

Larp immersyjno-narratywistyczny. Nie będzie tu wielkiej polityki ani rozstrzygania losów królestw. Zamiast tego zmierzycie się z bardziej ludzkimi problemami i nakreślicie przyszłość członków średniozamożnych rodów feudalnych z Wyspy Wight. A mówiąc trochę mniej pompatycznie: weźmiecie udział w średniowiecznej imprezie. IMPREZIE. A na imprezach zawsze wychodzą różne kwasy, które nierzadko doprowadzają do katastrof ;) PS: Magia istnieje, jednak nie objawia się w jakiś szczególnie spektakularny sposób i jest bezpośrednio związana z religią. Wszyscy wierzą w cuda Kościoła. Co jakiś czas słyszy się też historie o wyczynach pogańskich czarownic, ale tym już nie każdy daje wiarę. Zwłaszcza, że z cywilizowanego świata pogan wytępiono wiele dekad temu.

 

Strój

Wymagany strój w klimacie średnowiecznym. Przydatne: - wyluzowanie - znajomość tańców ludowych i gotowość do zabawy - 5zł na jedzenie na grę - klimatyczne naczynie do picia

 

Ważne informacje

W bardzo skromnej ilości występują wątki homoseksualizmu i cudzołóstwa. Jeśli ktoś nie chce grać postacią bezpośrednio zaangażowaną w któryś z tych motywów, proszę o deklarację przy zgłoszeniu. Na larpie będzie jedzenie i picie, ale nie myślcie, że zastąpi wam to obiad. Co najwyżej kolację. Może. Zjedzcie coś wcześniej tego dnia, chociaż lepiej nie bezpośrednio przed grą. Kilka ról ma możliwe partie śpiewane, jeśli ktoś się na to pisze proszę o kontakt jeszcze przed hardkonem ;) Dodatkowo dla chętnych przygotujemy króciutkie warsztaty tańców.


+