Gwałtowni, brutalni i wierni tylko samym sobie. Uczciwość nie istnieje w ich języku. Oczywiście nikt nie powie im tego w twarz, bo to właśnie Tygrysy są największym graczem w sferze nie do końca legalnych i moralnych rozrywek w Kapitolu.
Podstawą dla Tygrysa jest prawo silniejszego. Słabszy musi się podporządkować lub znaleźć mocnego protektora. Ta, podobna do mafijnej, struktura władzy wydaje się być dla pozostałych Prowincji kompletnie niezrozumiała. W praktyce jednak jest znacznie stabilniejsza. Prowincja posiada oficjalne władze, ale o niczym one nie decydują i stanowią jedynie marionetki prawdziwych szarych eminencji. Czasami pojawiają się idealistyczne jednostki próbujące wytoczyć wojnę stylowi życia Tygrysów, co kończy się jedynie ich szybką śmiercią.
Jedną z charakterystycznych cech dla tygrysiej triady są tzw. Łapy. Tym tytułem posługują się oficjalni przedstawiciele najpotężniejszych rodzin, którzy pełnią rolę ambasadorów, lobbystów bądź rzeczników swoich szefów. Łapa posiada bardzo duże upoważnienia od strony swojego zwierzchnika i każda zniewaga wobec niego, to zniewaga wobec kogoś zdecydowanie potężniejszego. Zdarzało się, że przez przedstawicieli innych Prowincji Łapy traktowane były jak zwykli przestępcy. Odpowiedź na tę ujmę była na tyle brutalna i skuteczna, że od tamtego czasu w Kapitolu respektuje się osoby z charakterystycznym tatuażem tygrysiej łapy. Tożsamość samych przywódców Tygrysów jest nieznana i stanowi pilnie strzeżoną tajemnicę.
Ostatnio pomiędzy Tygrysami a Pająkami dochodzi do ostrych spięć wynikających z konfliktu o kontrolę nad domami publicznymi, w których sprowadzani z Prowincji niewolnicy wykorzystywani są do zaspokajania wszelkich zachcianek mieszkańców Kapitolu. Na razie interes jest całkowicie we władaniu Pająków, ale nic nie trwa wiecznie.
Kostium klimaty dalekowschodnie, Chiny, sztuki walki, kolory ognia (czerwień, pomarańcz, żółć, złoto), szarfy, Asian Couture Week (Torgo, Sheh, Katsura, Guo Pei)