Przez siedem mórz

Larp w klimacie żeglarskim, z prawdziwym jeziorem w tle. Grog, szanty i wiatr w żaglach, a potem szorowanie pokładu i ciąganie fałów. Użyjecie wyobraźni, a zapachy z szuwarów wnet zmienią się w świażą morską bryzę!

 

 

Yakuza

Czas na jedyną na HZ grę osadzoną w klimatach japońskich. Przygotujcie się na obrazki z Kurosavy - wieś, samuraje, miski z ryżem i Tarantino - Yakuza, katany i bryzgająca krew. Zajrzyjcie do środka po szczegóły do tego wydarzenia warto się przygotować…

 


Bal na Trzeciej Ziemi

Przepyszna uczta w klimacie płaszcza i szpady. Stroje niewymagane.

Jak to? A tak to.

Kto nie wierzy, niech czyta dalej...

 

 

 

  

Efekt WOW!, czyli charakteryzacja w służbie larpa 

Nie umiesz płakać na zawołanie na larpie? Uważasz, że głupio wygląda cięcie otuliniakiem, jeśli nie poleje się prawdziwa sztuczna krew? Chciałbyś, żeby twój fireball na prawdę spalił innej postaci skórę? Są na to sposoby!

 

 

 

 

+