Witamy na stronie konwentu

HARDKON 12
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Co nowego na jubileuszowym, piątym Hardkonie?

Po pierwsze - po rocznej przerwie wróciliśmy do pisania Gry Głównej. Tym razem utytułowany skład zaprasza do świata Wiedźmina. Żegnamy się więc z monastyrowym Dominium, witamy w Nilfgaardzie. Usprawniliśmy interfejs strony, gotowe są już  formularze zgłoszeniowe, tak więc:

jeśli ktoś już teraz wie, że na Hardkon przyjedzie i zagra w grze "Gdzie Diaboł mówi Dobranoc" - wystarczy że użyje zakładki ZGŁASZAM SIĘ;

jeśli ktoś nie wie o Hardkonie za wiele i chciałby się upewnić czy warto do nas przyjechać, zaraz obok może dowiedzieć się DLACZEGO TAK;

jeśli wątpliwości wynikają z tego, że nie wie się dokładnie CO TO JEST LARP - w wyraźnym miejscu znajduje się odpowiedź na to pytanie.

Bystrzy i ciekawscy zauważyli też już zapewne nową zakładkę i logotyp: LSL czyli Letnia Szkoła Larpowania. To nowa inicjatywa, w której palce maczają przedstawiciele kilku stowarzyszeń z całej Polski. Mamy nadzieję, że was zainteresuje i weźmiecie w niej udział. Brzmi tajemniczo? Zatem zapraszamy do lektury.

Co ponadto? Cóż - dalej pracujemy. Pozbieraliśmy masę zdjęć z poprzednich edycji, okazało się też przy okazji, że nie wszystkie filmy z poprzednich Hardkonów zaginęły, jak nam się do tej pory wydawało. Spodziewajcie się wiec niedługo galerii ze zdjęciami od 2007 roku i kilku całkiem zabawnych filmów. W pierwszych dniach kwietnia wybieramy się na Alaskę, zrobimy nowe zdjęcia, tak żeby uzupełnić o materiały wizualne dział WARUNKI NA MIEJSCU. Bez przerwy, jak zwykle, szlifujemy scenariusz Gry Głównej. Zbieramy i porządkujemy zgłaszane LARPy i JeepForms (ktoś nie wie co to? - o tym też są na stronie dwa TEKSTY). Czekamy na wasze punkty programu, możecie już nadsyłać swoje pomysły. Tymczasem, żeby nie przedłużać, bo do czytania jest sporo.

W imieniu Organizatorów  Konwentu HARDKON 12,

ZAPRASZAMY NA KONWENT!


+