Po publikacji opisów ras i rozesłaniu do was wyników rasowego psychotestu, zgodnie z naszymi przewidywaniami, pojawiło się wiele pytań dotyczących struktury tegorocznej Gry Głównej... I tego co z niej wynika. Co prawda większość z tych informacji znajduje się już na stronie, ale dla jasności, napiszmy to jeszcze raz.

"Bóg, który się pomylił" to nie tylko postmodernistyczny konstrukt, za pomocą którego chcemy przetestować nasze najnowsze designerskie pomysły. To gra stawiająca ważne pytania, mocno osadzona w tak skrajnych dziedzinach jak matematyka i metafizyka. Jej przebieg będzie odpowiedzią na pytania, które nas nurtują. O życie, jego sens, o śmierć, dobro, zło. O wybory, wartości i karmę. Możecie nam wierzyć: zapakowaliśmy już do tego scenariusza znacznie więcej, niż widać na powierzchni hardkonowego fanpage'u.

Drodzy gracze. Na tegorocznej Grze Głównej Hardkonu Z każdy z was odgrywać będzie dwie role. Każda z tych ról będzie równa i tak samo ważna dla Was, jak i dla nas. W świecie gry nie istnieje możliwość stworzenia postaci, która nigdy nie zginie, czyli nigdy nie zmieni strony na drugą. Śmiertelność postaci na Grze Głównej może być wysoka, co całkowicie zależy tylko i wyłącznie od Was. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby obie Wasze postaci były dla Was interesujące i aby obie Wam pasowały. Opisane rasy dają wystarczająco dużo możliwości, aby stworzyć wielowymiarowych bohaterów. Nie musicie obawiać się więc, że gdy po rozpoczęciu gry jako Aion, gra jest dla was skończona i na pewno nie będziecie dobrze się bawić jako Demiurg. Chcemy uniknąć sytuacji, w której gra jedną z dwójki Waszych bohaterów będzie dla Was nieprzyjemna lub będzie sprawiała jakikolwiek inny problem czy dyskomfort. Po tym, jak już zdecydujecie się na parę ras, którymi będziecie grać, postaci stworzymy razem z Wami mając na uwadze wszystkie Wasze potrzeby. Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości do tego, co zostało wyżej napisane, to piszcie o tym teraz. Im szybciej tym lepiej. Wszystko wyjaśnimy.

Jeżeli pragniecie grać TYLKO JEDNĄ, wymarzoną dla Was postacią i nie wyobrażacie sobie w żaden sposób grania po drugiej stronie osi, to ta gra nie jest dla Was. Doświadczenie transformacji i zamiany stron jest esencja tej gry. Doszły do nas słuchy, że są gracze, którzy "będą robić wszystko, żeby nie zagrać po drugiej stronie osi. A jak już się tam znajdą, to jak najszybciej będą się chciały zabić żeby wrócić do "swojej" postaci." Powiedzmy więc jasno:

Transformacja jest bardzo prawdopodobna, ale nie automatyczna. Zależy od tego, ile postać wyniesie i zrozumie z pobytu po drugiej stronie Osi. Nie spodziewajcie się więc handlarzy śmierci, którzy za drobną opłatą odeślą was z powrotem na ulubioną stronę. To się nie wydarzy. Od rodzicie się z powrotem, za każdym razem, po tej stronie, dopóki Bóg, władca areny waszych karmicznych zmagań, nie zdecyduje inaczej.

Myli się jednak ten, kto myśli, że takie wieści nas smucą. Spodziewaliśmy się ich i dokładnie wpasowują się w jedne z najważniejszych komunikatów naszego larpa. Jaki to komunikat? No cóż, o tym pogadamy w sobotę, 5 lipca. W stodole przy kominku, albo przy pomoście nad jeziorem, jak co roku, po grze :)

A na rozluźnienie atmosfery, proponujemy dawkę postmodernistycznego surrealizmu. Znamy się nie od wczoraj, zaufajcie nam, wiemy co robimy. Dajcie nam się zaprosić do naszego świata.

Autorzy Gry Głównej

 


+