Teksty reklamowe


Istnieją miejsca w których granica między piekłem, a ziemią czasem rozmywa się, aż osiągnie doskonałość.

Znika.

To bardzo rzadkie zjawisko.

Pomimo tego, kiedy natkniesz się na takie miejsce, ono nigdy nie będzie puste. Gwarne i ludne, pełne ludzi interesu.

Właściwie... Nie tylko ludzi.


Tytuł: Cyrograf
Autor: Adam "Piecyk" Kominek
Strój: elegancki, czarnoksięsko-magiczny bądź demoniczny; mile widziany makijaż
Mechanika: autorska
Czas gry: 2-3h
Ilość graczy: 20-26

Kupcy. Sprzedając swoje, bądź cudze duszę starają się wyhandlować jak najwięcej od demonów. Te również wietrzą okazje i równie ochoczo zbierają się po drugiej stronie bariery. Targowisko pomiędzy światami, gdzie ludzkie dusze traktowane są jak monety. Obietnice wiecznego życia, nieskończonego bogactwa – słychać je z każdego kąta.

Podczas LARP-a gracze mają okazję wcielić się w mieszkańców obu światów. Ciekawe. Kto zyska najwięcej?

I ujrzałem, a usłyszałem jednego orła,
lecącego przez środek nieba, mówiącego donośnym głosem:
Biada, biada, biada mieszkańcom ziemi!

I ujrzałem gwiazdę, która z nieba spadła na ziemię, i dano jej klucz od studni Czeluści.
I otworzyła studnię, a dym się uniósł niczym z wielkiego pieca, i zaćmił słońce i powietrze.
A z dymu wyszła szarańcza, i dano jej moc, jaką mają ziemskie skorpiony.
I powiedziano jej, by nie czyniła szkody trawie na ziemi ani żadnej zieleni, ani żadnemu drzewu, lecz tylko ludziom, którzy nie mają pieczęci Boga na czołach.


Tytuł: Wojna Bogów
Typ: LARP – planszówka
Autor: Adam "Piecyk" Kominek
Strój: bogowie, kapłani, szlachta
Mechanika: autorska
Czas gry: 3~4h
Ilość graczy: 20-30

Bogowie są prawdziwi. Stworzyli ten świat, jako element wiecznej walki pomiędzy sobą. Cały czas knują, spiskują i walczą o władzę. Ich dzieci, zarówno elfy jak i ludzie, są tacy sami jak rodzice. Ostatnia wojna przyniosła ze sobą przepowiednię końca świata. Wypowiedział ją Svartalf – prorok nowo objawionego boga.

Walki się skończyły. Teraz każdy z bogów, władcy krain oraz wszyscy, którym dana została moc decydowania o tym świecie czekają aż rozlegną się słowa proroctwa: "Biada, biada, biada mieszkańcom ziemi!".

W grze "Wojna Bogów" gracze mają okazję wcielić się w królów, kapłanów oraz, oczywiście, bogów. By budować intrygi, zawierać sojusze, koalicje i koterie. By toczyć wojny. Wszystko – dla realizacji własnych, egoistycznych celów. W grze istotną rolę pełni plansza – mapa świata. Cóż jest jednak wart kawał płótna i papieru, gdy w grę wchodzą prawdziwie boskie moce?...

Dotarły do nas głosy. Wbrew pozorom, nie rozlegały się w naszej głowie, nie kazały nikogo mordować, ani iść do lodówki po kolejną tabliczkę czekolady. Głosy wyraziły się stanowczo, twierdząc, że na Hardkonie jest za mało gier fantasy. Głosy zażądały, żeby w programie było ich więcej.
Najwyraźniej, dotarły ze swym poselstwem aż do miasta Turek, by wypalić w głowie pewnego Piecyka aż dwa scenariusze.

Wojna Bogów

LARP dla graczy, którzy marzą o władzy i potędze. O boskiej mocy. Zatem - proszę bardzo, wedle życzenia, Bogowie i królowie, licznie zgromadzeni nad mapą całego znanego świata.



Cyrograf

Gry fantasy to nie tylko specyficzny świat - to również cała otoczka. Amulety, futra, jedwabie, klejnoty, akcesoria, makijaż. Jednym z powodów lubienia gier fantasy jest lubienie całej tej atmosfery.

Gra o ludziach paktujących z demonami - mroczna, ciemna, posępna, bardzo noir - tak, tego nam było w programie potrzeba. Szykujcie czarne koronki, czarne świece, czarne myśli i  czarne charaktery.

Kiedyś na jednym z krakowskich konwentów usłyszałem zdanie:

„Przecież prelekcję jest zrobić o wiele trudniej niż LARPa!”

Minęło ponad 5 lat, a przekonanie o łatwości zrobienia gry cały czas prześladuje nie tylko osoby, które ledwie (albo wcale) liznęły temat ale nawet wśród samych twórców. Bo przecież wystarczy, że…

Mapa powiązań między postaciami: zrobiona.

Postaci: rozpisane i wydrukowane.

Wszystkie wątki zazębiają się: Yes Sir! Jak tylko się da!

A zatem - gra gotowa. Teraz wystarczy tylko znaleźć miejsce, zaprosić graczy i możemy zaczynać.

BŁĄD! ERROR! LARP WARNING 404!


Tytuł: Scenariusz to nie wszystko
Prowadzący: Bartek "Zioło" Zioło, WIELOSFER
Czas trwania:
ok 2 godzin
Ilość Uczestników: rozsądna

Scenariusz. Cóż. Wiecie, można sobie doskonale poradzić bez niego. Chociaż, może lepiej nie wysyłać go na emeryturę tak całkiem? Po to robić? Dlaczego jest to ważne?

Odpowiedź: ważne jest nabycie umiejętności łamania schematów konstrukcyjnych.

To jedna z najtrudniejszych, a jednocześnie najważniejszych z technik używana przy tworzeniu dobrych LARPów. W trakcie tych kilkugodzinnych warsztatów nie będziemy rozprawiać o teoriach. Nie będziemy opowiadać o innych grach, chyba że będzie to absolutnie konieczne. Najważniejsze jest to, żeby nauczyć się robić LARPy inaczej. Uwolnić talent, wyobraźnie, spojrzeć dalej, szerzej, głębiej.

Żeby nasze gry były tak dobre, jak tylko mogą.


post scriptum

Dialog zasłyszany zaraz po LARPie startującym w konkursie Złote Maski (czas pokazał, że nominowanym do nagrody w kategorii Best MG Team):

Uczestnik: Świetna Gra! Gratulacje!
MG: Dzięki. Cieszę się, że się podobało.
Uczestnik: Jednego tylko nie rozumiem.
MG: Któregoś elementu fabuły?
Uczestnik: Nie. Byłem wczoraj na twojej prelekcji o pisaniu scenariuszy.
MG: Tak?...
Uczestnik: I wiesz co? Połamałeś w tej grze wszystkie zasady, o których nam mówiłeś.
MG: I czego nie rozumiesz?
Uczestnik: Dlaczego się udało, dlaczego ci wyszło?

Drodzy odkrywcy, moi umiłowani ochotnicy. Jak wiecie, wybieramy się na wyprawę w poszukiwaniu Opowieści. Nie wiemy, ile ich znajdziemy. Nie wiemy, czy będą przyjazne i czy będą chciały z nami współpracować. Mamy specjalistyczne narzędzia, które pozwolą nam je odszukać – ale nie mogę Wam obiecać, ile ich znajdziemy. Jedno jest pewne: jest ich więcej, niż ktokolwiek z Was przypuszcza.

Tytuł: Odkrywanie Opowieści
Prowadzący: Piotr "Kula" Milewski, FUNREAL
Czas trwania: ok 2 godzin, 2 do 4 spotkań
Ilość Uczestników: pozwalająca wszystkim dokładnie, na spokojnie, obejrzeć karty i ich położenie w układzie
Narzędzia: karty Tarota

Słowo klucz: karty. W poszukiwaniu opowieści wykorzystamy Tarota. Specjalnie przygotowane układy pomogą znaleźć nam historie, przyczyny, możliwe skutki. Ważne postaci, możliwe rozwiazania, nadzieje, szanse, zagrożenia, tajemnice. Do dyspozycji mamy kilkanaście różnych talii kart. Niektóre z nich należą do bardzo rzadkich; inne, popularne, postaramy odczytać w nowy, niebanalny sposób.

Tarot Maroon, Egipski, Boticcelli, Michael Angelo, Uniwersalny, Marsylski, Ancestral Path, Mermaids, Dark Fairytale, Vicca – to wciąż niepełna lista. Zapraszamy na wspólną podróż poprzez najbardziej mistyczne i tajemnicze z obrazów.



rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.
+